onsdag 30. januar 2008

SAS og service

De fleste vil nok tro at dette innlegget skal handle om SAS sin uvilje til å hjelpe stakkars tøs med konkurse flyselskaper og andre technicalities. Men neida! SAS har faktisk PLUTSELIG strukket seg utrolig langt, og har gitt Kjetil og meg flybilletter fra Heathrow, via Oslo til Haugesund, søndag 30. mars på kvelden. Dette som kompensasjon for flybilletten vi hadde til København. Det er jo utrolig god service!
Men, som så mange ganger i denne saken er det jo knute på tråden... Vi har jo allerede kjøpt flybilletter mellom London-Oslo-Haugesund! Kjekt med to billetter hver, men det er jo litt lite hensiktsmessig da. So, what to do, what to do... Denne saken blir bare mer og mer innviklet!

3 kommentarer:

The real otter sa...

Dokker knuse jo jammen meg Hotel Cæsar med alle intrigene! :-)

Vente i spenning på fortsettelsen!

Pandaen sa...

Eg har venta i ein time på SAS i dag, og konklusjonen etter 5 minutters samtale va: Nei, me refundere ikkje. Det går imidlertid an å skifte navn, så hvis me får ein budrunde på kim som har lyst te å sova lenge om morgenen 30. mars, kom med et bud her! :)

Pandaen sa...

Kom igjen folkens! Hvor mye er dere villig tilå betale for å fly hjem samtidig som Kjetil og meg? :)